åååhåhå, vilken härlig dag! lalalalalalala

Den känns bra nu iallafall. Att vakna vid midnatt av högljudda européer var ju mindre kul. Tycker faktiskt att det är lite dålig stil att komma hem vid tio på söndgskvällen och ha bjudit hem typ sex pers på middag. Vem äter middag klockan elva?? Må så vara, men de kunde väl försökt vara tysta när de gick. Inte nog med att de pratade högt, deras engelska var ju inget vidare heller!

Sen väcktes jag tjugo över sju för att någon busringde på dörren, efter det kunde jag inte somna om, så jag tog mig ur sängen vid åtta och gjorde mig iordning för att ta mig till föreläsningen. En otroligt seg föreläsning. Tror alla satt och stirrade ut genom fönstret, då är det givande.

Efteråt tog vi oss ner till nian för att än en gång bolla idéer för uppgiften. Precis som förra gången var det jag som var mest förberedd i.e. ens hade gjort något. Så jag satt och gav alla andra tips om hur man ska lösa uppgifterna. Braaa där! Jag har fövärvat ett nytt smeknamn, chefen, för jag vet bäst.

Nu är jag iallafall 99% klar och kan njuta av en vecka med min pojkvän, starting TOMORROW! Typ 13 timmar tills jag får en efterlängtad will-squeez. Dessutom verkar det som om min nya kurs inte kommer börja på ett tag, så jag behöver inte oroa mig för oförutsedda föreläsningar. yey!

Så idag har jag unnat mig en helmysig promenad i den kalla vinden och sen ett bad! Jag kommer inte ihåg när jag sist tog ett bad (alltså, jag duschar ju dagligen). Så nu är jag uppvärmd, ren och har nyrakade ben. Nyrakade ben är hur underbart som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0