Why, damn it, why?!

Eftersom jag inte kan ha ett utbrott på facebook, då min rumskamrat finns med på vännerlistan och jag är rädd att hon skulle få för sig att översätta vad jag skriver, så får det bli här istället.

Varför måste hon alltid bjuda hit en massa människor. Hon vet att jag är tvungen att läsa ikväll, för jag förklarade det för henne när hon frågade om jag ville se en film. Sen dess har hon stått i hallen och tjatat och nu har hennes sura kompis kommit över och de grejar i köket. Om hon nu vet att jag måste koncentrera sig, kan hon inte för en gångs skull gå hem till någon annan och umgås! Varför alltid här?

Kanske man skulle gå ut och slå igen dörren till köket extra hårt, men hon skulle väl inte fatta ändå. Tröga fransyska!

När min familj kommer hit ska vi ta mig tusan sitta i köket och väsnas som bar f*n!!! Så kan hon sitta där på sitt rum och försöka plugga! argh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0