Grab hold of her fast before her feet leave the floor

Strax innan fem imorse öppnade jag ögonen och stirrade in i Wills sovrum. Det var tomt och jag var ytterst förvirrad. Jag insåg snart att jag somnat mitt i en skype-konversation med Will. "Will?" "Yes, madam?" blev svaret. Jag hade sovit i nästan en timme, men när jag vaknade var han fortfarande kvar. Är det såhär ett förhållande år 2010 ser ut? Med laptopen på kudden brevid sig i sängen? Mitt gör det iallafall. Och ni kan inte föreställa er hur underbart det känns att kunna vakna och direkt kunna prata med den enda personen man vill ha nära trots att han bor i ett annat land. Surreal, but nice.

Nu ska jag ju inte göra det till en vana. Det är säkert inte bra att somna med datorn i sängen, och det är absolut inte normalt, men det gjorde mig glad och lycklig.

Och jag ber om ursäkt för att den här bloggen har blivit en enda lång kärleksförklaring, det börjar bli fånigt. Dessvärre händer det inte så mycket mer, för jag har fortfarande inte fått tag på boken jag måste läsa för att analysera The King of Kong. Allt pluggande står ganska stilla helt enkelt. Det blir en tidig tripp till biblioteket imorgon så jag kan lägga vantarna på "Klassisk retorik för vår tid" innan någon annan gör det.

The King of Kong är förövrigt en helt okej dokumentärfilm om ni är intresserade. Handlar om arkadspelsnördar och världsrekordet på donkey kong :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0