I can't see ya, but I know you're here. I can feel it.

How can it be that I, who I am,
didn’t exist before I came to be,
and that, someday, I, who I am,
will no longer be who I am?

Wait! I want to know everything!
You need to figure that out for yourself. That's the fun of it.



Jag skulle tagit en fika med Mira efter föreläsningen idag.
Fick dock dissen när hennes pojkvän smsade och sa att han var i Gävle.

Tänk om man hade det så.

Fem dagar kvar.
Fem dagar kvar.
Fem dagar kvar.

Jag har fyra dagar på mig att svara på den sista frågan på hemtentan.
Det borde väl vara genomförbart?
Desvärre har den andra kursen börjat också så nu måste man balansera de två.
Göra lite av varje.
Fast i eftermiddag har jag inte gjort något.
Eller jo, jag sammanfattade anteckningarna från föreläsningen.

Så det är plugg fram till midnatt på söndag som gäller!

På måndag är det tvättdag igen.
Och så ska jag raka benen!
Sen blir det Stockholm och en öl med Therese.
Någon timma eller två får jag slagga på Therese soffa.
Klockan 03:00 bär det av mot ett regnigt England.

Fem dagar kvar.
Fem dagar kvar.
Fem dagar kvar.



Als das Kind Kind war,
ging es mit hängenden Armen,
wollte der Bach sei ein Fluß,
der Fluß sei ein Strom,
und diese Pfütze das Meer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0