Happy times

Jag borde plugga, men det här måste skrivas ner.

NU har hon gjort det.
Hon har gått för långt.

Jag säger ingenting när jag vill göra té och grytan är full med klibbiga linser.
Jag sa ingenting när hon använde min lunchlådor utan att fråga.
Jag var ju trots allt inte hemma så hon kunde ju inte fråga.

men.. men.. MEN!

TAR DU MITT KAFFE PÅ MORGONEN HAR DU GÅTT FÖR LÅNGT!!!

Jag erkänner att jag är lite pedantisk.
Jag har mina morgonrutiner.
Det första jag gör är sätta på kaffet.
Sen hoppar jag in i duschen.
Efter att ha fått på mig lite kläder, gör jag iordning frukosten.
Inklusive kaffe!

Idag satte jag på kaffet.
Men det var upptaget på toletten.
Så jag åt frukost innan kaffet var klart.
På mitt rum.
När toaletten blir ledig tänkte jag att jag kan ta kaffet efter duschen.

När jag kommer in i köket för att hämta kaffet har HON tagit det.
Tydligen var jag "för sen" för att få dricka MITT kaffe från MIN kokare.
Jag fick bryt och gick in på mitt rum.

För några veckor sedan tänkte jag vara snäll för stackars Cecile tyckte inte om sitt näskaffe.
Så jag sa att hon kunde få låne min kaffekokare.

JAG SKA ALDRIG VARA SNÄLL IGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Malin

Det var det värsta! Jag hade exploderat och sparkat in dörren till hennes rum! Du får inte plats med kaffekokaren inne på ditt rum? vad är det för människa som inte kan skaffa egna grejer???!!

2010-11-12 @ 17:40:51
URL: http://omeletten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0